miercuri, 12 octombrie 2016

Master class cu ocazia Fete de la Gastronomie

Ca în fiecare an, Fete de la Gastronomie este ocazia perfecta de a pune in valoare diversitate si bogatia gastronomiei franceze, care nu inceteaza sa ne uimeasca prin capacitatea sa de a se reinventa. Desi editia de anul acesta a avut ca tematica „bucatele de zi cu zi”, inovația nu a lipsit. În acest context, în bucataria Reședinței Franței am organizat un master class care cred eu a fost interesant pentru participanți. Am ramas in logica retetelor simple, pe care le apreciem toti, si le-am propus celor care au participat un doua retete cu care iși pot surprinde prietenii sau familia : terina de foie gras și quiche Lorraine.

Mai întâi le-am explicat cu sa curete foie gras-ul,  cum să îi gătească și, cel mai important, tehnica de rulare. Le-am dat nota 10 tuturor!

Am facut impreună și renumita tartă sărată quiche Lorraine, pe care mulți dintre ei au degustat-o de multe ori, dar nu știau că se poate prepara atât de simplu!

Prezentarea farfuriei a avut „momentul ei de glorie”. pentru ca este un element foarte important, le-am arătat cum pot monta o farfurie, într-un mod simplu, dar impresionant pentru invitații lor.

Dar cum imaginile spun mai mult decât 1000 de cuvinte, iată care a fost atmosfera:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu